انتخابات در ابرکوه به روایت تصویرگر یزد فردا/سلام بر تمامی کسانی که آن ها را ندیدیم
ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:این عکس ها را که نتیجه حضور خود به عنوان خبرنگار یزد فردا در نزدیک به 30 حوزه رأی گیری از 43 حوزه اخذ شهرستان است به مردم شور آفرینی که کشوری دیگر مانند آنان سراغ ندارد،به کسانی که ظاهرأ دیروز امور اجرائی انتخابات را داشتند ولی ماه ها تلاش این گروه 800 نفره بود که زیرساخت برگزاری چنین انتخابات با شکوهی را فراهم کرد تقدیم می کنم.
این عکس ها را به کسانی تقدیم می کنم که حتی فرصت گرفتن یک عکس یادگاری را نداشتند و من خبرنگار نیز با سهل انگاری و یا شلوغی کار آنان را ندیدم و الان که مشغول انتخاب عکس هستم جای خالی آنان را حس می کنم، از بچه های خوب فرمانداری و عزیزانی که در پشتیبانی این کار بزرگ شرکت داشتند تا تک تک پرسنل نیروی انتظامی و به خصوص سربازان و بسیجیانی که گاهأ برای فرار از گزند سرما تمام بدن به جز چشمان بینایشان را پوشانده بودند.
یک پوزش بزرگ نیز بدهکار کسانی هستیم که از ما گلایه کردند که چرا به حوزه آن ها سر نکشیدیم ولی باور کنید خبرنگار یزد فردا با عرض ارادت به دیگر همکاران، تنها کسی بود که از ابتدای صبح تا حدود 2 نیمه شب انتخابات را در سطح شهرستان پیگیری کرد و تا ساعت 4 صبح نیز پیگیر ارسال نتیجه ها بود و دیگر با وجود تلاش های بسیار نتوانست پاسخگوی تقاضای به حق دیگر عزیزان باشد.
سلام ما بر شهیدان پاک این سرزمین که اینک در عرش الهی با شادمانی قدر شناسی مردم فهیم ایران اسلامی را به نظاره نشسته اند.
سلام بر رهبر با بصیرتی که در اوج روزهای سخت،با سخنان خود امید را به مردم ترزیق می کند و سلام به مردمی که با پشتیبانی از ولی فقیه خود جهانیان را به شگفتی و دشمنان را به وحشت می اندازند.
سلام ما به مادر شهید نعمتی به عنوان نماینده خانواده شهدا که با اخلاص، حضور در رأی گیری را کوچکترین کار برای تداوم راه شهیدش عنوان کرد اما نمی دانست کاری کرده است که جهانیان را دوباره به حیرت انداخته است.
سلام ما به خانم نصرتی پیرزن 90 ساله ای که مدت ها در صف انتظار رأی دادن ایستاده بود و خم به ابرو نیاورد.
سلام ما به آقای زارعی که مانند بسیاری دیگر در پای صندوق رأی از خدا خواست که رأی او مقبول حق باشد.
سلام به کوچولوهای همیار انتخابات که در صف می ایستادند تا انگشت رنگی خود را با افتخار به خبرنگاران نشان دهند.
سلام بر تک تک کسانی که این حماسه را آفریدند.
و دوباره و دوباره سلام بر کسانی که حتی ما خبرنگاران نیز آن ها را آنگونه که باید ندیدیم و سلام پایانی بر کسانی که در همه نقاط شهرستان دیروز محبت خود را به یزد فردا اظهار داشتند و این حقیر فکر نمی کرد که آن ها بازدید کننده ما باشند و با حضور خبرنگار یزد فردا به دیگران مژده دیده شدنشان توسط یزد فردا را می دادند.
انشاءالله حاج حسین عادل کارمند خوب هلال احمر شهرستان نیز ما را حلال می کند که با وجود درد شدید کمر، او را به اقصی نقاط شهرستان کشاندیم و او خم به ابرو نیاورد.
هماهنگی خوب فرمانداری برای در اختیار قرار دادن وسیله نقلیه خبرنگاران نیز جای تقدیر ویژه دارد.
عکس از رحیم میرعظیم
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا